Saturday, May 9, 2009

never give up..until very last minute...

yeahh...
topic or title above.. significant sgt for this week...

1stly... nk start dgn y i blog psl tajuk ni...
sebenarnya... i have my final paper this sunday..which is esok...
and... mula2..cam penat n nk give up... coz.. paper ni susah...
n my lecturer x berapa pandai mengajar...so...
perasaan tu ade..tp... selepas melihat match bola... barca vs chelsea...
smgt barca... berlawan smpi minit terakhir.. memberi inspiration n semgt...
dgn rakan2.. yg saling membantu... terutawa.. pendita jimbit...
thanx bro...

oleh itu... kite akan terus fight til the end.. target A...
huhu....
mayb..this quote will give u all inspiration...

“Thomas Edison”

I will not say I failed 1000 times,

I will say that I discovered there are 1000 ways

that can cause failure…

so... berusaha lah.. demi yg terbaik..

sy mahu tdo...gudnyte... n gudmorning... wish me luck for my final paper... yeahhhh


No comments:

Post a Comment